פעוט פונה במצב קשה לאחר שהיה ברכב סגור

בנצי לייזרוביץ No Comments on פעוט פונה במצב קשה לאחר שהיה ברכב סגור

צוותי הרפואה של איחוד הצלה ומד"א בנתיבות העניקו סיוע ראשוני לילד כבן שנתיים ששהה זמן ממושך ברכב סגור. הוא פונה במצב קשה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעוט כבן שנתיים טופל ע"י צוותי מד"א ואיחוד הצלה לאחר ששהה זמן ממושך ברכב סגור ברחוב חזון אי"ש בנתיבות. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים סורוקה במצב קשה, עם סימני מכת חום, מורדם ומונשם.

סגן מנהל מרחב נגב במד"א פראמדיק ברק ויטנברג וחובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב ובבניין סמוך היה התינוק כבן שנתיים וארבעה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם דופק ונושם, עם מכת חום קשה מאוד. מיד התחלנו לקרר את חום גופו ומתן סיוע נשימתי ולאחר שהצלחנו להוריד את חום גופו העלינו לניידת טיפול נמרץ שקוררה ופינינו אותו לבית החולים תוך שאנחנו נלחמים על חייו כשמצבו קשה והוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שהוא היה ברכב מספר שעות ונמצא על ידי בני המשפחה".

ניסים בוסו ואלחנן עזרא חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי בני משפחתו הילד שהה ברכב זמן ממושך ובעקבות כך איבד את הכרתו. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה (מתן חמצן וקירור גופו) ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה במצב קשה ויציב".

באיחוד הצלה שבים וקוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא להשאיר ילדים או פעוטות בכלי רכב ללא השגחה אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לפקוח עין ברכבים חונים בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק באם לא נשכחו בהם ילדים או פעוטות.



0 תגובות